Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym warsztatownia-katowice.pl prowadzony jest przez Agnieszkę Niedballę, prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą New life. Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16, NIP 9541210133.
1.2. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu Internetowego.
1.3. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Agnieszka Niedballa, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą New life. Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16, NIP 9541210133. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca lub Administrator ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

1.4. Definicje:
1.4.1. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający
utworzenie Konta.
1.4.2. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Usług do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy, w tym sposobu płatności.
1.4.3. KLIENT:
(1) pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych;
(2) osoba prawna;
(3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę z Usługodawcą.
1.4.4. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16,
poz. 93 ze zm.).
1.4.5. KONTO – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE 1 …………………………………………………………………………….
2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM 2 ………………………………………..
3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY 3 ……………………………………………………………………
4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI 4 …………………………………………………………………….
5. REKLAMACJE 4 ……………………………………………………………………………………………….
6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 5 …………………………………………………………………
7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 5 ………………………………………………………………………….
1.4.6. USŁUGA – dostępna w Sklepie Internetowym usługa będąca przedmiotem Umowy
o między Klientem a Usługodawcą.
1.4.7. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
1.4.8. SKLEP INTERNETOWY – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod
adresem internetowym: warsztatownia-katowice.pl
1.4.9. USŁUGODAWCA – Agnieszka Niedballa, prowadząca działalność gospodarczą pod firmą New life. Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16, NIP 9541210133.
1.4.10. UMOWA– umowa świadczenia Usługi zawierana albo zawarta między Klientem
a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę
na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
1.4.12. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 z późn. zm.)
1.4.13. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia
i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy z Usługodawcą.

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
2.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz
Zamówienia.
2.1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie dwóch kolejnych kroków
przez Usługobiorcę –
(1) wypełnieniu Formularza Rejestracji i
(2) kliknięciu pola „Zarejestruj się”.
W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących
danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numeru telefonu oraz
hasła. Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta
(rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@warsztatownia-katowice.pl lub też pisemnie na adres: Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16.

2.1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna
się z momentem dodania przez Klienta pierwszej Usługi do elektronicznego koszyka
w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wykonaniu przez Klienta
łącznie dwóch kolejnych kroków –
(1) wypełnieniu Formularza Zamówienia
(2) kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia
pola „Zamów i zapłać” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji
wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami
oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego).
2.1.2.1. W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych
dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu
kontaktowego oraz danych dotyczących Umowy: Usługa/i ilość Usług, , sposób płatności.
2.1.2.2. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma
charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego
pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego
pośrednictwem przez Klienta.
2.2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym
posługuje się Usługodawca:
(1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
(2) dostęp do poczty elektronicznej;
(3) przeglądarka internetowa;
(4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024×768;
(5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi
Javascript.
2.3. Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny
z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw
autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Klient obowiązany jest
do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. Klienta obowiązuje zakaz
dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.4. Tryb postępowania reklamacyjnego:
2.4.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez Usługodawcę oraz
pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego Klient może składać:
• pisemnie na adres: Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16.
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@warsztatownia-katowice.pl
2.4.2. Zaleca się podanie przez Usługobiorcę w opisie reklamacji:
• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju
i daty wystąpienia nieprawidłowości;
• żądania Klienta; oraz
• danych kontaktowych składającego reklamację
2.4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Klienta następuje niezwłocznie, nie później niż
w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia, pod warunkiem pozostawienia
danych kontaktowych umożliwiających skierowanie odpowiedzi. Odpowiedź
na reklamację nastąpi w sposób w jaki została ona skierowana, chyba że w reklamacji
Klient wyrazi odmienne żądanie.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY
3.1. Zawarcie Umowy między Klientem, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez
Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt.
2.1.2 Regulaminu.
3.2. Cena Usługi uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich i
zawiera podatki.
3.3. O łącznej cenie wraz z podatkami Usługi/Usług będących przedmiotem Zamówienia oraz
o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia,
Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia,
w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową.
3.4. O wszelkich dodatkowych kosztach, jeżeli takowe wystąpią Klient zostanie poinformowany
telefonicznie lub mailowo przed realizacją zamówienia.
3.5. Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę
Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres
poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o
otrzymaniu Zamówienia i o przystąpieniu do realizacji Zamówienia oraz potwierdzenie
zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje
zawarta Umowa między Klientem, a Usługodawcą.
3.5.1. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy
następuje poprzez
• udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz
• przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.5 Regulaminu.
Treść Umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym
Sklepu Internetowego Usługodawcy.

4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI
4.1. Usługodawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy:
• Płatność przelewem online na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony
przez Alior Bank. Numer rachunku: 85 2490 0005 0000 4530 1294 6112.
• Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem
serwisuPrzelewy24.pl – możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie
Sklepu Internetowego
w zakładce informacyjnej dotyczącej sposobów płatności
4.1.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są
zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności
elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
PayPro SA
60-327 Poznań, ul. Kanclerska 15
NIP 779-236-98-87, REGON 301345068
Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego Nr KRS
0000347935, wysokość kapitału zakładowego: 4 500 000 zł
4.2. Termin płatności:
4.2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności kartą płatniczą,
płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni
kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy, nie później jednak niż przed rozpoczęciem
świadczenia Usługi. Termin realizacji zamówienia wynosi nie więcej niż 30 dni, a szczegółowe informacje dotyczące każdego z warsztatów dostępne są w zakładce “Wydarzenia”. 
4.2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką, Klient obowiązany jest do
dokonania płatności przed rozpoczęciem świadczenia Usługi.

5. REKLAMACJE
5.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Usługodawcy względem Klienta, są określone
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
5.2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
• pisemnie na adres: Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16.
• w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@warsztatownia-katowice.pl osobiście: w siedzibie Usługodawcy
5.3. Zaleca się wypełnienie Formularzu Reklamacyjnego oraz podanie przez Klienta w opisie
reklamacji:
• informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji;
• żądania Klienta;
• danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie
reklamacji przez Usługodawcę.
Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność
reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5.4. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie
14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Usługodawcy w
powyższym terminie oznacza, że Usługodawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych
odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie
oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać
złożone na przykład:
6.1.1. pisemnie na adres: Agnieszka Niedballa, 40-750 Katowice, ul. Sasanek 16.
6.1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
kontakt@warsztatownia-katowice.pl
6.1.3. osobiście w siedzibie Usługodawcy.
6.1.4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do
Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest jako załącznik nr 1 do
niniejszego Regulaminu oraz dostępny na stronie internetowej Sklepu
6.2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy.
6.3. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
6.4. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych
od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić
konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Usługodawca dokonuje zwrotu
płatności po otrzymaniu produktów przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego
użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie
wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
6.5. Z chwilą pełnego wykonania Usługi, Klient traci uprawnienia przewidziana e w niniejszym
rozdziale.

7. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
7.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
7.2. Zawartość strony internetowej Sklepu Internetowego, włącznie z tekstami, grafikami,
zdjęciami, zdjęciami animowanymi, filmami, ilustracjami i w niektórych przypadkach
dźwiękami i oprogramowaniem, jest własnością Usługodawcy. Treści te są chronione prawem
autorskim i innymi prawami. Ich wykorzystanie dozwolone jest wyłącznie za wyraźną zgodą
Usługodawcy
7.3. Zmiana Regulaminu:
7.3.1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych
przyczyn, w szczególności: zmiany przepisów prawa – w zakresie, w jakim te zmiany
wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
7.3.2. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym
(np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę,
jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 3841 Kodeksu Cywilnego,
to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział
umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
7.3.3. W wypadku, gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek
nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma
prawo odstąpienia od umowy.
7.3.4. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze
niż umowy ciągłe zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych
Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian
Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane
lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy.
7.4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie
obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204
ze zm.) oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.40-750 

Scroll to Top